fredag, oktober 22, 2010

Vax för 29kr

Detta måste ni bara kolla in - ett vax för endast 29kr! Märket är American Crew och finns i två olika sorter, antingen en som ger ett matt resultat eller en som ger ett glansigt. Båda dessa gör hög stadga och gör håret lätt att frisera precis som du vill. Passar alla hårtyper!

Alltså 29kr på . Klicka på kampanjer så hittar ni! :)

American Crew Matte i gruppen Herr / Hårvård / All Hårvård hos  (23-250) American Crew Grooming Cream i gruppen Herr / Hårvård / All Hårvård hos  (23-251)

1 kommentar:

  1. Du har en jättebra blogg, intressant att läsa och perfekt för mig som behöver lite tips för håret. Men jag har en sak jag behöver hjälp med. Jag har tjockt och självlockigt hår och jag försökte spara ut det uppklippta så det blir mindre lockigt men det har bara blivit ännu värre, håret är nästan platt längst uppe och längst nere är det jättlockigt (ser riktigt konstigt ut) så jag brukar oftast platta mitt hår och då använder jag värmeskydd och en plattång på 200 grader men när jag plattat mitt hår klart så spretar håret uppåt längst nere, har du något bra tips för att håret ska bli rakt även längst nere?
    Skulle vara såå tacksam för svar!:)

    SvaraRadera