torsdag, oktober 14, 2010

Optikbutiken

Jag tycker det är väldigt snyggt med glasögon och vill uppmuntra er som använder linser att börja använda glasögon oftare. Jag kikade precis in på Optikbutiken och blev positivt överaskad. Här kan du köpa glasögon i din styrka från 395kr. Det finns stort olika bågar att välja mellan och du kan låna hem upp till tre par helt gratis utan att behöva köpa något. Det går även att beställa hem utan att behöva prova innan.

Du får ett års garanti på dina nya glasögon och dessutom ligger frakten på endast 50kr och du får glasögonen rakt hem i brevlådan efter 1-2 dagar. Alltså kan du snabbt och billigt förändra ditt utseende till en fest eller en annan tillställning, eller varför inte till vardags? Väldigt bra!

Sidan ser mycket pålitlig och fräsch ut och det står märkt med "trygg e-handel" vilket jag anser är viktigt.

Personligen gillar jag markerade bågar och jag såg att det också fans gott om dessa till riktigt bra priser. Som med de mesta annat så är det billigare att beställa på nätet än att gå till en vanlig butik.

Alltså ett supersida för er som vill köpa ett är nya glasögon med garanti till bra priser, alltså på Optikbutiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar