lördag, oktober 30, 2010

En leave-in

Schwarzkopf Bonacure Moisture Kick Conditioner är hela namnet på en riktigt bra leave-in-produkt som jag just hittat.

Den är utvecklad för dig med torrt eller med naturligt locktigt hår - alltså en fuktgivande produkt (lockigt och torrt hår behöver mycket fukt). Det är med hjälp av aminosyror och mjölkprotein som håret återfuktas, håret blir också friskt, glänsande och lättkammat.

Det är viktigt att skaka flaskan innan så att de båda faserna blandas, spraya sedan på handdukstorkat hår och styla sedan håret som du brukar. Ditt hår skyddas och återfuktas nu hela dagen. Visst är det fantastiskt med leave-in!?

Kostar endast 139kr på och då får du 200ml, ett väldigt bra pris för en såpass effektiv produkt!

Schwarzkopf Bonacure Moisture Kick Conditioner i gruppen Hårvård / Conditioner hos  (16-919)

2 kommentarer:

  1. hej! tack för en bra blogg! :D
    du har ju skrivit ibland att du gärna tar emot tips på produkter, så här är ett par från mig:
    Ett schampo+balsam som iallafall funkar jättebra på mitt hår (ganska torrt, tjockt och långt) är Redken - all soft. Det är ganska dyrt, men håret blir verkligen mjukt och känns inte alls frissigt!
    Sedan köpte jag här om dagen Lanza´s "healing strength silk serum", väldigt nöjd, den gör håret härligt mjukt och glansigt + luktar jättegott!

    /Erika

    SvaraRadera
  2. Hej! jag har läst din blogg ett tag och den är super! tack för alla tips.
    Nu när det börjar bli varmare och mer sol så behöver jag ett skydd.
    Jag har ett värmeskydd och jag undrar om det ochså skyddar mot solen?
    eller behöver jag något annat? isf vad är det bästa du kan rekommendera och vad kostar det?:)
    kram.

    / emma

    SvaraRadera