tisdag, oktober 26, 2010

Torrshampoo

Ledsen att jag inte skrivit till er på länge, det är nämligen så att jag är på turné med min klass denna veckan och har mycket annat att tänka på.

Jag hade fått en fråga om torrshampoo och till att börja med vill jag säga att det finns inget torrshampoo är bra för håret eftersom de innehåller uttorkande ämnen som gör att håret ser mindre fett ut. Men så länge man bara sprayar på det håret som är fett så är det inte så farligt, däremot ska man vara försiktig om man har känslig hårbotten.

Jag använder nästan aldrig torrshampoo men jag har kikat runt lite och hittat ett som verkar bra, från märket REF.. Håret blir uppfräschat och pudersprayen absorberar överflödigt fett. Sprayen kan dessutom användas som volymstyling. Kostar 119kr på .

REF. Dry Shamooo i gruppen Hårvård / Shampoo hos  (28-300)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar