måndag, oktober 11, 2010

Osmo Essence Intense Deep Repair Mask

När jag kom hem idag såg jag att mitt efterlängtade paket kommit, en ny hårinpackning av märket Osmo. Jag kunde inte bärga mig utan tvättade håret, handdukstorkade det och kladdade in den nya inpackningen. Oj, så gott den luktade, som fruktigt tuggummi.

Jag hade i den i ca. 30 minuter innan jag tvättade ur. Nu har håret nästan torkat och håret luktar fortfarande gott. Hår känns dessutom jättemjukt och lent.

Inpackningen innehåller jojobaolja, en olja som är känd för sina goda egenskaper på hår och hud. Inpackningen fungerar speciellt bra till stressat och slitet hår men fungerar utmärkt till "normalt" hår också.

Den finns på tub och burk, jag fick en tub på 250ml. Bäst pris hittar du på . 100ml för 59kr, 250ml för 79kr eller en stor förpackning på en liter för 288kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar