söndag, oktober 10, 2010

En fråga till alla er som läser min blogg!

Jag älskar att skriva om hår och skönhet men har fått höra från vissa att de vill läsa lite mer om mig och mitt liv. Skulle ni också vilja det eller vill ni att bloggen ska fortsätta att bara handla om skönhet?

Det är upp till er, jag skulle bli glad om alla som läser svarar :) Det är ni läsare som får mig att fortsätta blogga ! :D

Här får ni en bild på mig, ni som brukar fråga efter hur jag ser ut. Man kanske inte ser så mycket, hade inte så många bilder på den här datorn, ska börja ta fler!

2 kommentarer:

  1. jag tycker det skulle bli lite kul om bloggade om din vardag också :) har en fråga också, om man har mörkbrunt hår och vill få det ljusare, kan man använda produkter som igentligen gör håret blondare? typ som erols "gör håret blondare? :)

    SvaraRadera
  2. hej !
    till och börja suverän blogg.
    jag tycker att du kan vara lite mer personligare i bloggen, så att det liksom både handlar om skönhet hår och din vardag o.s.v.
    men i grunden en skönhets, hår blogg.
    jag läser din blogg ganska mycket för jag tycker att den är väldigt bra!

    men jag skulle vilja tillägga en sak..
    kan du något om naglar?
    skulle bli jätte kul om du började skriva mer om naglar (också).
    naglar hänger ju lite ihop med hår och hud o.s.v.
    själv har jag otroligt problem med naglarna om nagelbanden. det blir bara sår och naglarna flisar sig.
    hur har du det med dina naglar?

    har du några tips?

    jag märkte inte förns nu att du har ändrat i menyn raden men det blev jätte bra iallafall.

    tack för mej och hoppas att du svarar..

    SvaraRadera