lördag, oktober 02, 2010

Håret växer fortare med...

Panto-3. Nu har jag ätit dessa ett tag och ja, håret växer fortare. Det känns till och med efter att man tagit en tablett. Anledningen till att man blir lätt blossig i ansiktet är att hårrötterna stimuleras och arbetar intensivare. Förutom att håret växer fortare så tappar man också mycket mindre hår. Helt otroligt faktiskt!

Du tar två tabletter om dagen och efter några veckor ser du resultat.

Den finns att beställa billigt på och Shopping4net, jag rekommenderar dessa sidor eftersom de har riktigt bra priser, snabb och billig frakt (oftast får man varan dagen efter) och de är pålitliga. Har beställt av dem flera gånger och aldrig blivit missnöjd.




En film på mitt panto-3-paket :)

6 kommentarer:

  1. kan inte du ha fler katigorier i menyn raden?
    t.ex där det står produkter, att du gör en katigori för shampoo, balsam, inpackining, värmeskydd o.s.v?
    :)

    SvaraRadera
  2. Har du några tips på produkter som man ha i håret före fön? mer än värme skydd som t.ex gör att det inte bli så frissigt/risigt?
    skulle vara till stor hjälp!
    hoppas du svarar

    kram

    SvaraRadera
  3. hej! vet du om det finns några biverkningar på Panto-3? Jag är väldigt viktigt med sånt (haha)
    lite fåfäng eller vad det heter meen..

    kram sanna

    SvaraRadera
  4. Finns det att köpa Panto-3 i apotoket ?

    SvaraRadera
  5. Hej jag har då en fråga - är det farligt att ta sådana tabletter om man är mellan 11-13 år?
    För jag har precis klippt håret och blev inte alls nöjd så därför vill jag äta sådana tabletter.

    Kram

    SvaraRadera
  6. efter intag av tillskott för håret är det bästa rådet att inte styla, föna eller dra ur vattnet ut ur topparna på håret när man blött eller tvättat det. Det ligger i ens eget intresse att inte först ta preparat för att man vill håret sitt bästa o sen förstöra det utifrån. Sen använda serum för topparna o annat är ju redan självklart

    SvaraRadera