söndag, oktober 31, 2010

Torr hårbotten och snabbare hårväxt

Jag har hittar ett balsam som är speciellt bra när man har torr hårbotten - American Crew Stimulating Conditioner. Jag gillar märket "American Crew" eftersom de innehåller mycket naturliga ingredienser och är billiga.

Detta balsam hjälper till att motverka klåda och irritationer i hårbotten samtidigt som det återfuktar inte bara hårbotten utan även resten av håret. Det aktiverar även blodcirkulationen vilket gör att håret får mer närning och växer fortare.

Detta balsam finns på för 139kr och då får man hela 250ml!

American Crew Stimulating Conditioner i gruppen Hårvård / Hårtyp / Hårbottenproblem hos  (23-202)

2 kommentarer:

  1. fin blogg.
    Kanske vi har noget du tycker om eller har lyst til at blogge. kolla ind på www.fixatilldig.se (du har mulighed for at blive Bannerpartner/affiliate)

    Har i dag skrevet om nogle tävlinger på min private blogg. www.girlzone.se

    Ha en rigtig dejlig søndag.

    SvaraRadera
  2. Hej! När mitt hår växt ut till axlarna tar det alltid liksom stopp. Och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag äter nyttigt och hälsosamt, tvättar mitt hår med bra shampoon och balsamer var tredje dag sedan ungefär ett år tillbaka. Jag har till och med köpt Silica tabletter(som hon i LifeButiken sa var bäst) och ja, jag ser inget resultat.
    Vad tycker du jag ska göra för att få mitt hår att växa fortare? Jag är oerhört tacksam för hjälp med mitt katastrofala hår.
    Tack på förhand, från Ebba :) :D

    SvaraRadera