onsdag, oktober 27, 2010

Ett måste

För mig är en leave-inprodukt ett måste, jag tar alltid i det efter att jag duschat, jag har några olika som jag varierar emellan.

Jag hittade just en ny sort jag inte sett innan. Märket är Grazette och serien heter Crush. En kräm som livar upp och styrker håret. Ditt hår blir friskt, mjukt och glänsande. Den ska dofta "Mandarin Cocktail" vilket jag tycker låter väldigt spännande, dessutom skyddar den ditt hår från solens farliga strålar.

kostar den 129kr och jag har inte sett den billigare någon annan stans!

Grazette Crush Black Violet Daily Balm 33 i gruppen Varumärken / Grazette hos  (45-132)

1 kommentar:

  1. hej ellen :) Har du någon annan leavein-produkt som du skulle vilja tipsa om? gärna någon som finns ute i affärerna :::)

    SvaraRadera