torsdag, oktober 07, 2010

Två kommentarer

Stina sa:
Hejsan!
Jag har ställt frågan förut men gör det igen, vad tycker du om syoss och TREsemmes produkter?:)
Måste säga att du har en jätte bra blogg, jag inspireras, jag vill nästan köpa allt su tipsar om;)

Svar: Va roligt att du gillar min blogg :D Jag har provat ett shampoo från Syoss och det tyckte jag inte var så jätte bra. Jag vet inte exakt hur det ligger till med resten av produkterna men jag skulle inte rekommendera dem eftersom dem är ganska lik andra produkter man kan köpa på Ica. TREsemmes produkter är däremot helt okej, en del bra ingredienser över lag. Jag har visserligen inte kollat in alla produkter men de jag kollat på är inte superbra men helt okej :) Kram!


Anonym sa:
Det blev mkt bra när du gjorde fler etiketter i menyraden, MYCKET BRA !
Tack för en väldigt bra blogg .

Svar: Ja, hoppas det blir lättare för er att hitta, det tog lite tid och alla produkter ligger kanske inte rätt så ni får gärna hjälpa mig om jag missat att lägga någon under rätt etikett! Kram! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar