fredag, oktober 08, 2010

Inpackning för ljust hår

Idag var jag alldeles för trött för att gå till skolan, sov jättedåligt och hade ont i huvudet. När man är hemma och inte gör så mycket brukar jag alltid passa på att göra en in packning och det gjorde jag även idag. Jag tvättade först håret med Eorol kamomill shampoo, som gör håret ljusare på ett naturligt sätt, alltså med hjälp av kamomill.

Inpackningen jag sedan la i är av samma märke, Eorol kamomill balm. En suverän inpackning med naturliga ingredienser som gör håret riktigt mjukt och lent. Jag hade i den i ca 10 minuter, egentligen är det bättre att ha i den längre men jag orkade helt enkelt inte vänta.

Båda är väldigt billiga, shampoo 29kr och inpackningen 37kr på , och jag har inte hittat det billigare någon annan stans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar