söndag, oktober 10, 2010

Svar på kommentar

Agnes sa:
Hej! jo, jag undra om man kan köpa panto-3 på en vanlig affär eller finns det bara att beställa på nätet? och så undra jag om det sliter att sova med toffs? har hört att hårstråna dras ur hårsäckarna eller något sånt om man sover med toffs, jag brukar sova med toffs mitt på huvudet. tacksam för svar :)

Svar: Ja, Panto-2 finns att köpa i hälsokosts butiker som t.ex. Life. Dock brukar de vara lite dyrare där, men det varierar nog från butik till butik.

Att sova med tofs sliter faktiskt lite mer på håret. Eftersom man rör på sig så skaver håret mot tofsen och drar dessutom loss fler hårstrån, precis som du sa. Det bästa är att sova med en lös fläta, då kan håret lossna ur flätan istället för att lossna från botten. Det allra bästa är att använda mjuka tofsar som man (i alla fall jag) brukade ha när man va liten.

Kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar