lördag, oktober 16, 2010

En till beställning på väg

Så sant som det var sagt, jag har gjort en ny beställning från . Denna gång blev det bland annat en burk med Dust It och två stora flaskor med shampoo och balsam från Goldwell.

Jag bara provat Dust It en gång och jag gillade det verkligen men det har inte blivit av att jag köpt det, men nu passade jag på när priset låg på endast 98kr. Ska bil riktigt kul att göra något nytt med håret.

Trots att jag är så intresserad av hår så brukar jag inte göra så mycket med mitt eget. Jag gör ju inpackningar och vårdar det bra, med oljor o.s.v., men styla det gör jag inte så ofta.

Här ska ni få se en bild på mig för ungefär tre år sen om jag inte minns fel. Jag klippte håret kortare för lite mer än ett år sen men försöker nu spara ut till långt igen. Så som mitt hår ser ut på den här bilden vill jag att det ska se ut igen.

Min pappa, som är fotograf, har tagit bilden. Hans hemsida hittar ni här.

3 kommentarer:

  1. Fint kort, roligt att se vem du är :) Kollar din blogg dagligen, roligt med tips. Keep up the good work :)

    SvaraRadera
  2. hej, jag undara om du kan hjälpa mej med lite tips, har väldigt väldigt slitet hår efter att jag blekt det 17 gånger i sommras, nu har jag det svart , det blir ofta riktigt krusigt nästan affro om jag sover med blött hår, mitt hår går ner till axlarna och jag önskar långt hår, hur får jag håret bli "levande" igen, för jag vill hemskt gärna inte klippa bort det, och vad ska jag göra så det växer snabbare? kan du rekommendera lite produkter som inte kostar så mycket, jag brukar sova med oliv olja i håret någon gång ibland och använder balsam dagligen..

    SvaraRadera