måndag, oktober 11, 2010

En fråga om färg

L sa:
Jag tycker det skulle bli lite kul om bloggade om din vardag också :) har en fråga också, om man har mörkbrunt hår och vill få det ljusare, kan man använda produkter som igentligen gör håret blondare? typ som erols "gör håret blondare? :)

Svar: En mycket bra fråga, eftersom jag inte har mörkt hår så kan jag inte prova. Men Eorols kamomillshampoo är naturligt blekande så det borde fungera litegrann, sedan beror det lite på hur mörkt håret är, har du väldigt mörkt blir det nog ingen större skillnad men man vet aldrig. Du kan alltid prova.

Kram

1 kommentar:

  1. hej, asså jag har löpt matrix värmeskydd, ja det där du hade skrvit om tidigare, jag har aldrig andvänt värmeskydd tidigare, och jag undrar hur man andvänder det, ska man spraya allt hår , för jag har sprayat och håret känns mycket hårdare och allt, det känns som jag har hårspray, tacksam för svar!

    SvaraRadera