onsdag, oktober 06, 2010

Rapsodine hårbalsam

Ett balsam jag använde för ett lite mer än ett årsedan. Det är baserat på svensk rapsolja, hjälper till att skydda mot slitage och gör håret mjukt och följsamt. Dessutom innehåller balsamet Vitamin E.

Det är tillverkad på vegitabiliska råvaror med ett pH-värde på 5,5. Finns även ett tillhörande shampoo.

Vet faktiskt inte varför jag inte använder detta balsam längre, det är faktiskt riktigt bra och går dessutom utmärkt att använda som leave-in. Jag tror jag ska beställa hem det igen!

Endast 55kr på .



2 kommentarer:

  1. hejsan!

    jag har ställt frågan förut men gör det igen, vad tycker du om syoss och TREsemmes produkter?:)

    måste säga att du har en jätte bra blogg, jag inspireras, jag vill nästan köpa allt su tipsar om;)

    SvaraRadera
  2. Det blev mkt bra när du gjorde fler etiketter i menyraden, MYCKET BRA !

    tack för en väldigt bra blogg .

    SvaraRadera