tisdag, oktober 05, 2010

Angående era frågor

Anonym sa:
kan du inte svara på frågorna man ställer?!

Svar: Jag svarar så gott jag kan. Men ofta får jag frågor som jag svarat på tidigare, jag brukar ofta skriva till er läsare att använda sökmotorn till vänster. Sedan är det så att jag får ganska många frågor och måste välja ut de jag tycker är relevanta. Jag har till exempel svårt att svara på vilken frisyr som skulle passa bäst på någon som jag inte vet hur den ser ut, har ibland fått frågor om det är snyggt med lugg och det är väldigt olika beroende på hur man ser ut i övrigt.

Sedan kan jag även missa frågor eftersom jag får ganska många, inte bara i nya inlägg utan i äldre inlägg som folk hittar via google, och jag bruka uppmanar jag er att skriva frågan igen.

Ibland räcker min tid helt enkelt inte till, jag går också i skolan - men jag försöker så gott jag kan.

Jag ber om ursäkt om jag missat någon fråga, ställ den gärna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar