måndag, oktober 18, 2010

Det går bra för bloggen :)

Idag hade jag livskunskap och vi var bland annat inne på ämnet bloggar och diskuterade. Jag gillar inte att säga till folk att jag driver en blogg som det faktiskt går ganska bra för, men när vi nu diskuterade det kunde jag inte låta bli, jag berättade att jag hade ca 1000 läsare i veckan. Jag sa inte vad bloggen hette men jag berättade för dem att om de söker på "Ta hand om ditt hår" så kommer min blogg överst på google. Det kändes lite konstigt men jag insåg att det kanske är ett bra sätt att få fler läsare på.

Jag brukar vara ganska dåligt på att göra reklam för min blogg, det enda stället är på facebook och bland mina närmsta vänner, men jag skulle vilja gör det mer. Jag vill ju såklart ha fler läsare, det skulle göra min ännu mer motiverad.

Om ni, mina fina läsare, gillar min blogg får ni hemskt gärna berätta det för era vänner!

Hittade förresten en bild på mig för två år sen, gillar den inte men håret är fint tycker jag. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar