fredag, oktober 22, 2010

Hårhjälp!

Nadja Vertala sa:
Hej, jag undara om du kan hjälpa mej med lite tips, har väldigt väldigt slitet hår efter att jag blekt det 17 gånger i sommras, nu har jag det svart , det blir ofta riktigt krusigt nästan affro om jag sover med blött hår, mitt hår går ner till axlarna och jag önskar långt hår, hur får jag håret bli "levande" igen, för jag vill hemskt gärna inte klippa bort det, och vad ska jag göra så det växer snabbare? kan du rekommendera lite produkter som inte kostar så mycket, jag brukar sova med oliv olja i håret någon gång ibland och använder balsam dagligen..

Svar: Det är jättebra att du sover med olivolja i, det är riktigt bra för håret. Kan även rekommendera jojobaolja som är riktigt bra, använder den själv. Finns att beställa på eller att köpa i hälsokostbutiker.

För att få håret som växer ut att bli starkare och även växa fortare rekommenderar jag Panto-3, jag har skrivit dem HÄR.

Det är svårt att veta hur mycket pengar du menar med billiga produkter men jag tycker inte du ska köpa produkter i ICA eller liknande, de är inte alls lika bra. Kolla in på , där är det mesta riktigt bra och märket Grazette och Maria Nila är två billigare märken med riktigt bra produkter. Vill du lägga ner aningen mer pengar så tycker jag du ska kolla in Goldwell, Lanza eller Loreal. Satsa till att börja med på en bra inpackning och en bra leave-in.

Har du fler frågor kan du använda sökmotorn till vänster här i min blogg, ibland får jag samma frågor flera gånger, hittar du inget där så är det bara att ställa nya frågor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar