måndag, maj 10, 2010

Hårtabletter

Anonym sa:
Hej!

Jag har en undran om Priorin. Är det samma funktion på Priorin som Hårkontroll? Eller är någon av dessa bättre just för att håret ska växa lite snabbare?
Kan man ta bägge samtidigt eller det är helt onödigt om de har samma funktion?
Vilken skulle du rekommendera/föredra för en snabbare hårväxt?
Jag har nämligen bägge hemma men ställer mig frågande till om det inte är lite slösigt att ta bägge samtidigt om effekten blir den samma om jag bara åt en av dessa.

Tacksam för svar!
Och en skitbra och riktigt intressant blogg!

Svar: Vad kul att du gillar min blogg, jag blir alltid lika glad av att höra sådana kommentarer.

Jag har ingen erfarenhet av Priorin men läser man på hemsidan står hur man ska dosera om man har dålig hårväxt, däremot vet jag inte om håret växer fortare ifall man doserar så, jag tror snarare det blir tjockare. Vad gäller hårkontroll så märkte jag att håret växte lite lite fortare men inte så speciellt mycket, däremot blev det starkare och tjockare.

Jag tycker inte du ska äta båda sorterna samtidigt och jag gissar faktiskt att priorin fungerar lite bättre, kollade in ingredienserna lite, men jag har som sagt ingen erfarenhet.

Sedan har jag rekommenderat (i detta inlägg) vilka tabletter jag tror får håret att växa fortast.

Lycka till!

2 kommentarer:

  1. HEJ!:)

    JAG UNDRAR VAD DU REKOMENDERAR FÖR MEJ JAG HAR TORRT, LIVLÖST, SLITET HÅR!
    DET KÄNNS SOM JAG PROVAT ALLT!

    vad är det bästa man ska göra när man kmr ut ur ducshen men håret alltså !:)

    TACK PÅ FÖRHAND
    HÄLSN. ANNIKA

    SvaraRadera
    Svar
    1. prova hårolja med jojoba. aussie curl är bra.

      BioMedica Stora hårkuren 300 tabletter är bättre än hårkontroll . Iallafall enligt ingredienser.

      Radera