torsdag, maj 20, 2010

Hårkontroll

Det är många som är väldigt intresserade över hur man får håret att växa fortare och hur man i allmänhet ska göra för att få håret fint. Har man ett hår som lätt blir slitet och behövs klippas jätteofta eller om man har ett hår som nästan alltid är torrt trots att man gör en massa hårinpackningar så beror det förmodligen på att du inte får i dig tillräckligt utav de vitaminer och mineraler som håret behöver för att bli fint. Till dig med dessa problem till jag rekommendera Hårkontroll, ett kosttillskott för håret som jag skrivit om lite innan.

Själv äter jag hårkontroll och nu har jag märkt att mitt hår börjar bli tjockare och glansigare. Jag har lagt märke till att nya små hårstrån har växt ut, vilket är väldigt bra, jag tror vitaminerna och mineralerna i hårkontroll aktiverar fler hårsäckar.

Jag har precis hittat en bra hemsida som säljer denna produkt, nämligen .

Bild lånad här.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Om jag har fattat detta rätt, så är fett bra för håret, jag har sett en kille som använder vax utan alcohol denat, och det ser väldigt "fettit" ut, som om han inte har duschat på väldigt länge. Är det då bra att ha sådan fett i sitt hår?
    Tacksam för svar!

    SvaraRadera