onsdag, maj 12, 2010

Maria Nila I care Sun & Swim

De senaste veckorna har jag kollat runt en del på solskyddsprodukter eftersom jag ska iväg till Spanien om en månad. Jag har hittat två produkter som jag förmodligen kommer beställa hem innan resan. Ett shampoo och ett balsam av märket Maria Nila, i serien I Care. Varför jag väljer just dessa två är för att de är mycket billiga i jämfört med andra kvalitetsprodukter.

Både shampoot och balsamet är lätt volymgivande och är anpassat för hår som utsätts för sol och bad. De hjälper till att skydda från uv-strålar samtidigt som de gör håret glansigt eftersom de innehåller honung. Jag vet också av erfarenhet att Maria Nilas produkter brukar lukta väldigt gott.

kostar shampoot och balsamet 69kr styck. Det finns även en inpackning, den kostar endast 89kr.

Bild lånad här.

1 kommentar:

  1. Jag har en jätte viktigt fråga !
    Är det några produkter man inte ska blanda elr så?

    SvaraRadera