fredag, maj 14, 2010

Aloe Vera gel

Anonym sa:
är det bra att använda aloe vera gel i håret eller är det samma sak som vaselin?

Svar: Det är absolut inte samma sak, som tur är. Aloe Vera gel är väldigt bra för håret, det innehåller mycket vitaminter och näring som håret tycker om. Man kan ta i det i vått eller torrt hår. Fungerar också väldigt bra att blanda i egna hårinpackningar. Jag tror jag läst någonstans att håret kan kännas lite torrt av det, därför kan man gärna blanda det tillsammans med lite balsam. På kan man köpa Aloe Vera gel, det finns flera olika märken.

Jag ska försöka svara på alla era kommentarer men många frågor har jag fått flera gånger och kanske redan besvarat. Använda gärna sökmotorn och se om du kan hitta ditt svar där.

Kram på er :)

2 kommentarer:

  1. är morotsolja bra för håret, jag såg dessie nilsson på hennes blogg att on använder det för att bli brun hjälper det?
    Undrar också såklart om det är bra för håret?

    SvaraRadera
  2. Excellent posts. Any who desires to keep track on this topic must subscribe to this blog. I enjoy how the site offers the greatest information on everything. The presentation in this site is clear and not clumsy. The site's author holds on the quality in each post. Every article shown in the blog is neat, no filth in terms of aggressive pictures or anything. I like the positivity I get on this site. The articles titles makes you want to read more. What you read there today is what you see from everyone in the coming days. Find similar info at http://www.swedhealthcare.com

    SvaraRadera