måndag, maj 31, 2010

100% Pure Glossy Locks Smooth & Moisture Hair Balm

Åter igen har jag hittat en produkt som jag blir riktigt sugen på att beställa hem. Nämligen: "100% Pure Glossy Locks Smooth & Moisture Hair Balm", en slags leave-in med riktigt bra ingredienser och huvudingrediensen är avocado, som är känt för sina goda egenskaper för just hår. Produkten ska appliceras i vått eller torrt hår och ska INTE sköljas ur efteråt. Det står att man inte behöver en speciellt stor mängd vilket gör att produkten varar länge.

Alla ingredienserna är helt naturliga och finns att läsa på , där också produkten finns att beställa. Dock kostar denna fantastiska produkt 285kr men det kanske det är värt för ett vackert hår, det avgör ni :)

Kram

3 kommentarer:

  1. ska testa!
    vad ska man ha för frisyr om man har päronformat ansikte?

    SvaraRadera
  2. jag har typ svenskt hår! blont men lite rött/orange i, men inte så jätte tunt!
    jag undrar om jag ska tex när jag använder vågtång är det bättre för håret om man har jätte varmt och bara håller vågtången jätte kort stund på håret elr är det bättre att ha svalare temperatur och hålla längre?
    vad passar min hårtyp?
    har du ngt bra värmeskydd som man kan köpa i en vanlig affär?

    skit bra blogg iaf!
    snälla svara!:)

    SvaraRadera
  3. Det där är något jag också måste testa, har länge letat efter ett naturligt leave in balsam, men jag tänkte inte på att kolla 100% pures utbud. :)

    SvaraRadera