lördag, maj 29, 2010

Grazette Neccin treatment

Jag har som vanligt kollat runt på hemsidor som säljer hårprodukter och min favorit är, som ni kanske märkt, . Idag hittade jag en produkt som jag tycker verkar otroligt bra med tanke på inlägget om hårbottenmassage som jag skrev igår. Grazatte har en inpackning som innehåller sesamsmör som är mycket bra för torrt hår och hårbotten, dessutom skyddar det också mot solens farliga strålar.

Applicera i handdukstorkat hår, även i hårbotten, och låt verka minst 20 minuter (annars hinner inte håret ta upp någon näring) och skölj sedan ur. Det står att den även fungerar att användas som handcreme och jag är övertygad om att den även kan användas som leave-in också, alltså att man tar i lite creme i håret utan att skölja ur det.

kostar den 145kr för 200ml. Klicka dig bara in på hemsidan och skriv in Grazette Neccin treatment så kommer den fram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar