onsdag, maj 05, 2010

Mandelolja

Jag fick den fråga angående mandelolja. Madelolja är väldigt bra för håret på många sätt, som de flesta oljor. Fördelden med mandelolja är att den inte färgar av sig, som olivolja kan göra på blonda hår. Jag vet inte exakt vilja specifika goda egenskaper mandeloljan har för håret och tyvärr hinner jag inte kolla upp det just nu. Senare i kväll ska jag börja leta information till oljelistan som ni frågar efter :)

Men mitt tips är att ha i oljan över natten och tvätta ur håret på morgonen, det gör susen. Man märker hur håret har sugit åt sig och blir alldeled mjukt!

Mandelolja finns att köpa på för 65kr.

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. okej då vet man de!:)

    men är silikon droppar bra för håret ?

    SvaraRadera
  2. en konstig fråga men jag har jätte bråttom !
    ser man smalare om man t ex har en hel svart bikini elr små-mönstrad elr stor-mönstrad vad gör en smalare enfärg, små-mönstrad, stor-mönstrad ?

    vet att det inte hör till hår men iaf snälla svara!:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. elr kanske prickigt ser smalare ut ?

    SvaraRadera
  4. snälla svara !:)<3

    SvaraRadera
  5. är det bra att avsluta duschen med att skölja håret med kallt vatten?

    SvaraRadera