måndag, april 26, 2010

Panto-3

Jag får ofta frågor angående vilka tabletter som får håret att växa fortare. Jag kan inte grunda mitt svar på erfarenheter eftersom jag inte testat dessa tabletter men det står klart och tydligt att de ska öka blodcirkularionen i hårbotten och det har jag läst på många ställen att det ska öka hårväxten. Tabletterna heter Panto-3 och finns att köpa på .



Bild lånad här

Tillägg: Vill bara tillägga att, precis som Patrik kommentareade, så kan vi ockå med hjälp av massage öka blodcirkulationen i hårbotten. Det har jag skrivit i inlägget: Så får du ditt hår att växa fortare. Om dessa tabletter fungerar lika bra som hårbottenmassage vet jag inte men personligen skulle jag välja att ta tabletterna eftersom man lätt kan glömma bort att massera,.

4 kommentarer:

  1. sulfat är salter av svavelsyra...
    kände bara att jag var tvungen att påpeka att vanliga massage av hårbotten ger lika bra, om inte bättre, resultat för att öka blodcirkulationen i hårbotten.

    SvaraRadera
  2. Jag åt dessa ett tag, men jag tyckte att det var ganska obehagliga eftersom blodet verkligen rusade upp och man blev både röd och varm i ansiktet efter att man tagit dem. Kändes ungefär som det gör innan man svimmar...

    SvaraRadera