söndag, april 25, 2010

Läsare får svar på sina frågor :)

Stina sa:
Tack för alla svar jag har en fråga till faktiskt !:)
Hur motverkar man frissigt hår ?

Svar: En frissigt hår är ofta i behov av fukt. Kom ihåg att göra inpackning ofta. Sedan kan man även använda vissa krämer med anti-frisseffetk. Jag vet tyvärr inte så mycket om dessa produkter, jag har lyckligtvis inte detta problem, men generellt sett så är det alltid bättre att handla produkter hos en frisör än i en livsmedelsbutik.

Anonym sa:
Hej, jag har en fråga :P
Är det bäst att använda schampoo och balsam från en serie? Eller går det bra att använda t ex schampoo från Garnier, och balsam från Wella.
Tack!


Svar: Enligt mina erfarenheter så tycker jag inte att håret mår bättre av att använda en viss serie. Välj produkter som passar sig och bry dig inte om vilket märke det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar