onsdag, april 28, 2010

Glossy Locks Honey Coconut Milk Shampoo


100% Pure är ett märke jag nyss hittat och på finns ett shampoo med det långa namnet Glossy Locks Honey Coconut Milk Shampoo av just detta märke. Det ska vara helt fritt från kemikalier, artificiella dofter, kemiska konserveringsmedel, sulfater eller andra rengöringsingredienser som torkar ut håret och jag tycker nästan det låter för bra för att vara sant. Jag läste igenom ingredienserna och över på listan står det honung. Som jag tidigare sktivit så innehåller honungen mycket nyttigheter som är bra för håret samtidigt som den tillför glans.

Det finns även ett tillhörande balsam och när jag läste igenom ingredienserna så ser även det väldigt bra ut, endast naturliga ingredienser.

Tyvärr kan jag ju inte inhandla alla produkter jag blir nyfiken på eftersom varje dag hittar någon ny hårprodukt jag skulle vilja testa men jag kan säga att denna produkt är nog en jag kommer skriva upp på listan och beställa hem inom inom in snar framtid.

kostar shampoot och balsamet 99kr/st och såhär ser förpackingen ut:

(Bild lånad här)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vissa personer säger att man ska använda schampot 2 ggr. 1 gång för att får bort allt smuts, Andre gången för att få schampot att verka. Är det sant? Ska man använda schampot 2 ggr?
    Tack :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag skulle vilja ha tips på en bra, inte för dyr hårinpackning för mitt lockiga hår.. Min dröm är att ha långt fint hår :)

    SvaraRadera