måndag, augusti 02, 2010

Yves Rocher

Är du intresserad av skönhetsprodukter utav alla dess slag så måste jag rekommendera till dig. Jag handlade där ifrån för några månader sedan och efter det har jag fått riktigt bra erbjudanden därifrån hem med posten. Med varje reklamutskick får man också alltid någon form av prov på någon av deras produkter.

När man har gjort en beställning så får man alltid med en gratis premie, en eller flera produkter som inte kostar dig någonting, det finns några saker att välja mellan. Jag gjorde en beställning förra veckan och fick en mini maskara, en liten ansiktskrämkräm, ett läppglans och en näsessär helt graits.

Två andra plus är att frakten bara är 29kr och om man beställer över bara 150kr får man fri frakt.

Alltså - Gillar du skönhets produkter - Besök

3 kommentarer:

  1. Hej! jag har slut på nagellack och du verkar veta det mesta vart man köper grejeer o.s.v.
    har du några tips om vart man kan köpa billiga och braa, det behöver inte va av bästa kvalité!
    och juste har hört något om att det ska finnas ett nagellack som bleker naglarna med vet du nått om de? vart man köper de?

    kan inte du visa upp dina nagellack också! om du har några vill säga!:)




    av ngn konstig anledning har jag fått för mej att du har långa fina nahlar:) har du de?

    SvaraRadera
  2. skulle man inte få kunna se ditt hår??:)

    SvaraRadera
  3. Jag har hört nånting att hår kan ändras från år till år, är det sant?
    D v s t e x när man är 10 år, så hade man spik rak hår, och när man är 20 år kanske man har lite små krulligt, och sen när man är 30 år har man super krulligt hår.

    SvaraRadera