söndag, augusti 01, 2010

Alla mina produkter - foto!

Ni ville att jag skulle ta en bild på alla mina produkter, så jag tog min pojkvän till hjälp med detta idag. Så här kommer några bilder.

Jag har samlat på mig produkter under en tid, många av produkterna är köpta innan jag visste så mycket om vad som var bra och inte. Så bara för att jag har en viss produkt betyder det inte att den är bra. Vill ni att jag ska skriva om någon speciell produkt som är på bilden så skriv bara en kommentar så ska jag fixa det.





3 kommentarer:

  1. Får man fråga, snällt och inte alls illa menat men om du ändå lägger så hemskt mycket pengar på olika produkter: hade det inte varit mer praktiskt att precisera vad ditt hår behöver och sedan lägga ned en större summa på kvalité istället?
    Jag tror säkert att du är duktig på din sak men som uttrycket så fint säger det: kvalité före kvantitet. Du använder säkert inte ens hälften av alla produkter du äger och om du ändå har en hårblogg tycker man att din kunskap borde vara tillräkligt stor för att inte använda icahyllans utbud.

    SvaraRadera
  2. Garnier Fructis produkten skulle vara roligt att veta om :)

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som att du har Urtekram schampo längst ner i det vänstra hörnet på de två översta bilderna, jag skulle vilja veta om du tycker det är ett bra schampo eller inte? :)
    Jag har funderat på att testa det där schampot ett tag nu för det verkar bra om man kollar på ingredienserna, så det skulle vara jättesnällt om du kunde säga vad du tycker om det :)

    SvaraRadera