söndag, augusti 08, 2010

Kroppspeeling!

Jag tänkte idag tipsa om kroppspeeling. Att använda peeling/scrub-produkter är något jag verkligen vill rekommendera. Sedan jag började med det har min hud blivit mycket mjukare och lenare, har du aldrig använt det kommer du garanterat att märka skillnad.

De små kornen i skrubbkrämen hjälper till att avlägsna döda hudceller och gör huden mer öppen för vitaminer och mineraler som ofta finns i dessa krämer.

Mitt hetaste tips idag är en peeling av märket "Botanical Expertise - Body" som finns hos , gå in på kroppsvård och sedan kroppspeeling så hittar du. Just nu är det 48% rabatt och priset ligger på 59kr. Ingredienserna är vegitabiliska, bland annat: pulver från aprikoskärna och mandelkärnor och sesamolja från ekologiska odlingar. Jag gillar när det är sådanan naturliga ingredienser.

Lycka till och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar