onsdag, augusti 11, 2010

Goldwell Dualsenses Rich Repair

Ni som följer min blogg vet att jag älskar leave-in-produkter (kräm eller spray som man fördelar i vått/torrt hår utan att skölja ur) och nu tänkte jag tipsa er med skadat eller slitet hår om en sådan produkt.

Goldwell brukar ha prisvärda bra produkter, i serien Dualsenses finns det flera leave-inkrämer beroende på vilket behov du har, lockigt, färgar, skadat ect. Är man orsäker på vilken man ska välja så funkar det alltid att med en för skadat och slitet hår (heter ofta någonting med "repair").

Goldwell Dualsenses Rich Repair ska hjälpa till att reparera håret (men det fungerar aldrig så, snarare hjälper den till att förebygga skador och gör dem mindre synliga / gör att håret känns mindre skadat) samtidigt som håret får med lyster och glans. Håret blir återfuktat vilket gör att det inte slits lika lätt samtidigt gör silkeproteinet gör att håret känns mjukt och lent.

kostar denna produkt endast 139kr vilket är ett mycket bra pris om man jämför med hos många frisörer. Kolla även in de andra produkterna i Goldwells Dualsenses-serise om du ditt hår har andra behov.

Lycka till!

2 kommentarer:

  1. nu måste jag påminna dej...
    om bilden som du skulle visa på "dej och ditt hår":)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag vill börja med att jag älskar din blogg. Du är verkligen jätte duktig tycker jag och som många andra mycket säkert skulle hålla med om. Men jag behöver hjälp med mitt hår för mitt hår är alltid torr och sliten plus mycket håravfall trots att jag aldrig har färgat mitt hår eller använder plattång osv...kan du hjälpa mig med vad jag kan göra/använda så att mitt hår blir både starkare och får mer glans? Skulle vara så tacksam!

    SvaraRadera