söndag, augusti 01, 2010

Angående alla mina produkter

Anonym sa:
Får man fråga, snällt och inte alls illa menat men om du ändå lägger så hemskt mycket pengar på olika produkter: hade det inte varit mer praktiskt att precisera vad ditt hår behöver och sedan lägga ned en större summa på kvalité istället?
Jag tror säkert att du är duktig på din sak men som uttrycket så fint säger det: kvalité före kvantitet. Du använder säkert inte ens hälften av alla produkter du äger och om du ändå har en hårblogg tycker man att din kunskap borde vara tillräkligt stor för att inte använda icahyllans utbud.

Svar: Jag tror att det är fler än du som tänker så. Som jag skrev inlägget, där jag la upp bilderna, så är det produkter jag samlat på mig under närmre bestämt tre års tid. Jag använder väldigt få av de produkterna som finns på bilden (som du också skrev). Jag fick önskan av flera läsare att de ville se alla produkter jag äger och nu har de fått se det.

Det är ca 90 produkter på bilden och ca 20 st av dem skulle jag kunna rekommendera till folk, inte någon av de övriga. Jag är t.ex. inte speciellt stolt över Coop Extra balsamet och jag skulle heller aldrig använda det (om jag inte skulle få för mig att börja med balsammetoden igen (när man bara tvättar håret med balsam, lär dig mer om detta på lockig.se) vilket jag förmodligen inte kommer göra igen).

Jag inser nu att jag borde ta en bild på de produkter som jag använder och skulle kunna rekommendera till någon. Så det ska jag ta och göra nu och hoppas ni blir ännu gladare!

Kram

2 kommentarer:

  1. -Kan du inte lägga upp bild på ditt hår? :)

    SvaraRadera
  2. en liten fråga bara!
    var köper man microfiberhandduken?
    please answer!=)

    SvaraRadera