onsdag, augusti 18, 2010

Goldwell Dualsenses Color Extra Rich Leave-in Fluid

Har nyss varit och köpt denna produkt och jag måste säga att jag är väldigt nöjd (speciellt med lukten). Eftersom jag brukar färga håret blondt (obervera att jag skriver färga och inte bleka) så är det viktigt för mig att ha produkter som bevarar färgen på ett bra sätt. Jag har länge gått och funderat på vilken sort jag skulle välja och till sist blev det alltså Goldwell Dualsenses Color Extra Rich Leave-in Fluid.

Jag gillar konsistensen på krämen, den är lätt och går enkelt att applicera i fuktigt hår. (Vilket jag rekommenderar att men gör, även om det står att produkten kan applicerar på torrt hår så är det lättare för håret att suga åt sig näringen när det är fuktigt). När man har färgat hår så hjälper denna produkt till att bevara färgen och gör att den inte förlorar sin glans lika fort. Dessutom skyddar den mot uv-strålar.

kostar den 139kr.

(Anledningen till att jag hellst rekommenderar är att frakten ligger på endast 29kr och dessutom kommer leveransen hem i brevlådan dagen efter att man beställt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar