fredag, januari 21, 2011

Bättre förpackning

Jag älskar att ha jojobaolja i mitt hår, jag har skrivit om den i dessa på inlägg: Underbar på många sätt och Min favoritolja. Det står även om den i min Oljelista.

Jag har absolut inget att klaga på när det gäller oljan, men förpackningen är inte så bra. Den läcker ibland och locket kan vara jobbigt att skriva på när man är oljig på händerna. Jag har nu funnit lösningen på det: En förpackning med pump. Det finns att köpa på för endast 119kr, köper man den en gång så kan man fylla på den om oljan skulle ta slut (men det brukar ta ganska lång tid).

1 kommentar:

  1. hej! måsta bara fråga om man ska ta en droppe i hårbotten eller topparna, ska man ta innan eller efter man duschat, och om man ska ha hårinpackning, kan man ha den i då? tacksam för svar!

    SvaraRadera