fredag, januari 28, 2011

En till rabattkod!

Nu har jag fixat en till rabattkod till er, mina kära läsare! Den här gången får ni fri frakt på är ni skriver in koden: 1101FF

Det finns en produkt på som är riktigt bra och som jag själv använder. Det är en leave-in som vårdar kluva och torra toppar. Den innehåller helt naturliga ingredienser som mandelolja m.m. Den rekommenderas varmt!

Såg precis att den faktiskt är på kampanj nu och kostar endast 69kr (normalpriset ligger på 139kr). Sök på ordet "toppar" i sökfunktinen på YVYV så kommer den upp.

Här får ni en bild på min :)


Kan också tillägga att de har väldigt bra hudvård, och ofta en massa olika kampanjer + att man alltid får med gratisprodukter!

3 kommentarer:

  1. Hejsan :) Skulle du vilja köpa billiga kläder som knappt är använda?
    En billig dator? billiga smycket som inte ens är använda? kanske en plattång?
    Eller mobil skal?

    Vad väntar du på? kolla in min Bloggshopp :D

    http://binalina.blogg.se/bloggshoppen/

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har :D hoppas du kollar in länken jag skickade :D kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för tipset, men vilken webshop säljer denna? Jag förstår inte riktigt hur jag hittar denna =)
    Hälsn Sofia

    SvaraRadera