tisdag, januari 11, 2011

Mina nya favorit är...

"Lanza Daily Elements Leave-in Conditioner". En leave-in som innehåller ingredienser som är riktigt bra för håret. Bland annat: A-, C-, och E-vitamin och nässelextrakt. Du kan läsa mer om dess ingredienser på .

Den går att använda i både vått och torrt hår. I morse tog jag i den i mitt nytvättade fuktiga hår och nu är det jättemjukt och lent. Den skyddar håret hela dagen och gör att det inte blir statiskt, vilket jag tycker är helt underbart att slippa nu på vintern.

Förutom att vårda och skydda håret så fungerar den även som värmeskydd i upp till 240 grader samt hjälper gör att håret inte trasslar sig så lätt.

Alltså en mångsidig och prisvärd produkt som jag verkligen rekommenderar. Den finns till bästa pris på , där den kostar 129kr. Som vanligt rekommenderar jag eftersom den har bäst priser och snabb leverans, dessutom har de fått utmärkelsen "Årets e-handlare" tre år i rad och har hösta kundbetyd.

Lanza Daily Elements Leave-In Conditioner i gruppen Varumärken / Lanza hos Lyko Hair AB (31-103)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar