lördag, januari 15, 2011

REF. olja för håret

"REF. Argan Oil 550" är namnet på en ny olja för håret. En mirakeloljan för torra, trassliga och frissiga hår. Den tränger snabbt in i håret, reparerar och stärker. Återfuktar och skyddar mot yttre påfrestningar. Oljan utvinns ur Arganträdets nöt.

Den har kommit in på denna veckan och just nu kan man köpa en liten förpackning om man vill testa den innan man köper en stor. För 69kr får du 10 ml. Vill du istället köpa en större förpackning så kostar den 219kr för 50ml.

Av egen erfarenhet hade jag köpt en lilla förpackningen eftersom jag vet att den varar längre än man tror. När det gäller olja så behöver det inte speciellt mycket för att håret ska få tillräckligt med vård. Så köp istället två små så har du för ett år framöver.

REF. Argan Oil 550 50ml i gruppen Hårvård / Styling / Olja hos Lyko Hair AB (28-134)

3 kommentarer:

  1. hur ofta ska man andvända hårinpackning? har hört att man ska andvända det 1-3 gånger i veckan, men jag brukar andvände det varje gång jag duschar mitt hår, och jag duschar ungefär 3 gånger i veckan, eller 4. svara gärna! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Fin blogg :)
    Jag har en fråga. Jag har tjockt hår. Förut så växte mitt hår väldigt väldigt snabbt, men nu för tiden växer det inte så snabbt. Kan det bero på att jag är ibland slarvig med att äta?

    SvaraRadera
  3. Hej!
    När jag var liten så hade jag lite lockigt hår. Men efter några år det blev rakt. Kan det bli lockigt igen om man rakar av hela håret sen när det växer? Haha tänker inte göra det, utan jag bara undrar om det kan bli så. :)

    SvaraRadera