måndag, januari 10, 2011

Rapsodine balsam

Jag har fastnat lite för och hittat massa bra produkter. Jag tänkte tipsa er om ett balsam och jag använde för några år sedan. Jag tror jag har skrivit om det tidigare, men äsch, det gör väl inget? :)

Rapsodine balsam är baserat på rapsolja som för håret mjukt och lent. Dessutom innehåller den antioxidanten E-vitamin som hjälper till att skydda håret mot yttre påfrestningar. Den är framställd på ett miljövänligt sätt och är producerad i Sverige, INTE testad på djur.

Det som jag gillade bäst med detta balsam var att man kunde ha den som leave-in, håret blev jätte lent och mjukt och inte fett. Den går bra att ha i både vått och torrt hår.

kostar den 55kr. Väldigt bra precis, har inte hittat billigare någon annan stans. Dessutom är en sida man kan lita på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar