lördag, januari 08, 2011

Billigt hårinpackning

Hej på er, det var ett tag sedan nu. Hoppas ni haft en trevlig jul, det har jag!

Idag tänkte jag tipsa er om en riktigt bra hårinpackning. Grazette XL Hair Pack - just nu får man en hel liter för endast 129kr, på . Klicka på kampanjer och sedan hårvård så hittar ni den där, eller gå in på märket Grazette.

En djupverkande inpackning för torrt och slitet hår. Fuktgivande och mjukgörande, och hjälper också håret att motverka kluvna toppar.

Grazette XL Hair Pack 1liter i gruppen Hårvård / All Hårvård hos Lyko Hair AB (12-902)

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Hittade din blogg för 3 dagar sedan av en slump och har sedan dess gått igenom de flesta av dina inlägg. De mesta är RIKTIGT bra och jag har lärt mig mkt. I går gick jag ex till badrummet och kollade igenom alla mina shampooflaskor och dess innehåll. :) Sen blev jag lite rädd att du hade slutat skriva eftersom senaste inlägget var ifrån november och nu blev jag JÄTTEGLAD över att se ett nytt inlägg. Fortsätt skriva! :) /Ariya

    SvaraRadera
  2. Hejhej, jag hoppas du kan svara på denna frågan, om man har färgat sitt hår många gånger. och har kort hår, inget problem med det, det är inte slitet eller så. men slutar håret växa p.g.a det? Kommer det ens växa någon gång? Och hur farligt är det, varför växer inte topparna när man klipper dom? Ifall man också gör flätor i håret, växer håret snabbare? Varför ska man ha alltid uppsatts hår och inte nersläppt?

    SvaraRadera