måndag, november 29, 2010

Min absoluta favorit!

Sebastian Potion 9 - en helt fantastisk leave-in. Den innehåller riktigt bra ingredienser, aningen dyr men är helt värd pengarna.

Håret blir mjukt och lent och liksom glittrar smått. Den innehåller naturliga oljor som hjälper håret att behålla fuktbalansen och samtidigt skydda mot yttre påfrestningar.

Man kan ta i den i håret när som helt, när håret känns tråkigt, frizzigt, torrt m.m.

Den kostar 310kr för 100ml eller 50ml för 190kr för . En tub vara väldigt länge också, det räcker med en liten klickt till långt hår.

Sebastian Potion 9 50ml i gruppen Hårvård / Hårtyp / Skadat hos Lyko Hair AB (73-135)

3 kommentarer:

  1. hej likeyourhair!

    Om jag ska säga vad jag tycker så har det bara blivit produkttips här t.ex från eleven.se elr ja.

    Var tog dom där egna inpackningarna vägen ?
    Vet att d finns en kategori men din blogg börjar faktiskt bli lite tråkig med bara produkt tips kan du inte skriva om egna inpackingar, lite frisyrer, vilken frisyr som är bäst till vilken ansiktsform, vad man ska göra för att spara ut sitt hår mm.

    skulle vara MKT roligare att läsa din blogg eftersom du kan SÅ mkt om hår och sånt.

    SvaraRadera
  2. Hejsan !

    Jag undrar om shampoo, balsam för färgat hår också gäller tonat hår ?

    Hoppas ni svarar på min fråga skulle va jätte kul.

    SvaraRadera
  3. sv: Jahaa, vad roligt. Det visste jag inte att han gjorde! Hälsa från mig då, hahah ;) Tack så mycket för alla fina ord förresten. Det värmer!

    SvaraRadera