fredag, november 26, 2010

Fri frakt!

Hej på er! Ledsen att det blivit lite dåligt med inlägg de senaste dagarna, jag har hållit på en del med mitt körkort som jag lyckades ta igår, så nu ska jag lägga mer tid på bloggen!

Jag tänkte tipsa er om att det, fram till den 22 december är fri frakt på . På kan man beställa smink, hårvård, hudvård och annan skönhetsvård till helt okej priser, kika in och se vad du kan hitta!

Jag tycker det är perfekt att börja beställa hem julklappar nu, så har man det gjort och behöver inte stressa de sista dagarna innan julafton. Har ni några bra julklappstips som ni vill dela med er av? Någon som förresten vet var "årets julklapp" är?

Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. hej! detta har inget med det här inlägget att göra, men jag har en hår-fråga till dig :) Jag brukar sova med mitt hår i en fläta för att det inte ska slitas. Men det är jobbigt att håret blir så vågigt sen när jag släpper ut det på morgonen, jag vill ha det platt... men jag vill liksom inte platta det med plattång (både för att det är dåligt för håret och för att jag inte hinner).

    Men är det lugnt att sova med utsläppt hår utan att det slits för mycket? så det är lite rakare på morgonen. Eller har du nått annat bra tips? :) mitt naturliga hårfall är bara lite vågigt. /pia

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till körkortet! :) Tog mitt för några månader sedan, vet hur jävligt det är, haha. Grattis igen och tack för en bra blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Hej :) du som skriver om hårprodukter och sådär, du vet inte någon produkt som typ gör så håret växer snabbare eller nått? haha. eller alltså något som är bra för håret. typ :)

    SvaraRadera