tisdag, november 23, 2010

Mitt värmeskydd!

Maria Nila Hair Lotion är en proteinbaserad leave-in och inpackning i ett, med sojaprotein som reparerar ett skadadt hår. Veteprotein skyddar mot värme. Innehåller solrosextrakt som är färgbevarande.

Denna produkt är alltså ingen inpackning utan ev leave-in som verkar hela dagen och är precis lika bra för håret som en inpackning.

Jag använder själv denna de få gånger jag plattar mitt hår och det är jättenöjd med den. Det luktar riktigt gått och håret blir mjukt och lent.

Det räcker att fördela ett "pump-tryck" i hela håret. Jag har haft min i över två år och den är ännu inte slut. Jag använder den ibland även om jag inte ska platta håret eftersom den innehåller UV-skydd och eftersom den vårdar hela dagen!

Ett riktigt kap! Jag köpte min för ca 200kr hos en frisör men jag såg idag att den kostar bara 139kr , riktigt bra pris!

maria nila Hair Lotion i gruppen Varumärken / maria nila hos Lyko Hair AB (40-3)

1 kommentar:

  1. jag funderar på att köpa panto-3.
    funkar det bra?
    har klippt mig och ångrar mig stort.
    har alltid haft till axlarna och trivs jättebra i det men nu har jag jätte kort på ena sidan så jag går runt i mössa eller uppsatt för att inte visa mitt hår.
    vad mer kan jag göra så att håret växer snabbare?

    SvaraRadera