onsdag, november 03, 2010

Mint-choklad-shampoo

Nu ska ni få höra om en riktigt bra och trevlig produkt jag nyss stötte på - ett shampoo med doft och ingredienser från choklad och mint. Märket är "100% Pure", ett märke som bara använder naturliga ingredienser i sina produkter och alla shampoon är därför sulfat-fria och riktigt, riktigt snälla mot hud och hår.

Denna choklad-mint-produkten kan användas som både duschkräm och shampoo, och eftersom ingredienserna är så snälla passar det utmärkt att använda till små barn, men fungerar också precis lika bra till vem som helt.

Det finns verkligen inget dåligt med denna produkt - inga kemikalier, inga konstgjorda doftämnen, inga koncerveringsmedel eller andra skadliga ämnen.

För 199kr får du 538g på ! Mycket bra pris för en så otroligt bra produkt!

Hela namnet på produkten är: "100% Pure Organic Kids 2 in 1 Body Wash & Shampoo, Mint Chocolate" och förutom mint-choklad finns även strawberry (jordgubb) och anilla (vanilj). Det finns även andra produkter av märket, och alla är uppfyller samma krav!

1 kommentar:

  1. Hej!
    jag färgade mitt hår svart för ungefär en vecka sedan, jag ångrar mig och vill ha tillbaka mitt mellanbruna hår. Hur ska jag göra för att få väck den svarta färgen? Ska jag avfärga eller bleka tills den svarta färgen är borta och sedan färga håret i en mellanbrun nyans?

    tacksam för svar! ^^

    SvaraRadera