fredag, november 12, 2010

Hårolja

"Dr. Hauschka Hårolja Neem" finns att köpa på . Den fungerar som en hårinpackning, applicera i handdukstorrt hår och låt verka minst 20 minuter, enda skillnaden är att du ska tvätta håret med shampoo och balsam efteråt eftersom oljan är så fet.

Den passar även utmärkt som nattolja, alltså en olja man har i håret över natten.

Växtoljorna i denna hårolja ger torrt och livlöst hår nytt liv och hjälper dessutom kluvna toppar att repareras. Neemblad och kamomill bidrar till att håret blir mjukt och lent. Rosmarinolja och vetegroddsolja lugnar hårbotten.

Kostar 159kr på !

2 kommentarer:

  1. HEJ, jag ha ett problem jag har typ råttfärga hår (naturligt alltså) och gud vad jag hatar det. Det är så fult. har du några tips på vad jag kan göra ?

    mvh mariel

    SvaraRadera
  2. Hej jag behöver verkligen hjälp med hårfärg, jag har försökt få samma färg hur länge som helst och har provat jättemånga olika färger utan att få till det. De största problemet är att färgen försvinner efter ett tag även om den är "permanent" (av någon konstig anledning) Jag anväder extentions och man kan väl säga att jag har ungefär den blonda som heter "613" altså äldigt ljus blond och jag vill ha den här färgen:http://www.topnews.in/light/files/Mischa-Barton1.jpg

    lixom ganska mörk beigeblond fasst utan slingor då.

    Vet du någon färg som gör att jag får den färgen och att de håller? orkar inte lägga pengar på en massa fler och jag vill kunna färga hemma så jag får samma färg på mina extentions och utväxten så frisören känns som ett opraktiskt alternativ eftersom att jag köper nytt löshår ganska ofta.

    Maila gärnsa svar till: Babypie@live.se

    Tack på förhand ! :)

    SvaraRadera