söndag, januari 23, 2011

MISSA INTE !

Upptäckte precis en otrolig kampanj på ! Gå in på "Kampanjer" och klicka på "Revlon färgbomb" för att hitta!

"Revlen Nutri Color Creme" finns i många olika färger och är super om man vill pigga upp sin hårfärg lite. Det fungerar precis som en hårinpackning och samtidigt får din hårfärg nytt liv. Det passar färgat, slingat, blekt eller helt ofärgat hår!

Det bästa med hela denna kampanjen är att du får du köpa ett Revlon Shampoo för färgat som är riktigt bra för bara 29kr, jag har själv testat det och jag tror jag skrivit om det här i bloggen tidigare men hittar inte det inlägget just nu... Men i alla fall så är det ett väldigt bra shampoo (det kanske låter som jag tycker att alla produkter är bra, så är det inte, men jag skriver bara om dem jag gillar).

Passa på nu! Jag vet inte hur länge kampanjen varar!

Revlon Professinal Interactives Color Sublime Shampoo i gruppen Hårvård / Hårtyp / Färgat hos Lyko Hair AB (66-128) Revlon Nutri Color Creame 400 Mandarine i gruppen Varumärken / Revlon hos Lyko Hair AB (66-107)Revlon Nutri Color Creame 621 Kastanie-Caramel i gruppen Varumärken / Revlon hos Lyko Hair AB (66-101)

1 kommentar:

  1. På granslos.se får man färgbomb + schampo för 207 kr tror jag det var, svinbra :P

    SvaraRadera