lördag, januari 15, 2011

Tillskott för håret

Jag brukar alltid rekommendera Panto-3 (som jag skrivit om här) till de som vill få håret att växa fortare och vill ha ett starkare och vackare hår. Tyvärr kostar ju dessa tabletter en del, och har man inte råd med dessa så har jag nu hittat ett liknande alternativ.

Silica Kuren (Stora hårkuren), är namnet på denna produkt. Ett tillskott för hår, hud och naglar. Den innehåller vitaminter, mineraler, aminosyror, kisel, åkerfräken och kelp men också silica, pantoten och biotin - alltså de ämnen som behövs för att få en friskt och vackert hår.

Tablett ska intas i samband med måltid.

En burk med dessa kostar endast 79kr på , och innehåller hela 250 tabletter. Riktigt, riktigt bra pris. När jag ätit upp min förpackning med Panto-3 tänker jag inhandla dessa istället!

Naturell Silica Kuren (Stora hårkuren), 250 tabletter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar