söndag, januari 16, 2011

Biosilk Shine & Hold

Just nu kan du köpa en förpackning med en glansspray och en stelspray för endast 229kr på . (Normalpriset ligger på 365kr). Gå in på Kampanjer så hittar du!

"Biosilk Shine On" - en storsäljare över hela världen. En glansspray som är baserad på silke som ger en enastående glans. Håret känns inte behandlat eller något sånt, utan känns bara naturligt mjukt. Fungerar på alla hårtyper och kontrollerar frissigt hår och innehåller dessutom UV-skydd. Ger bra finish med värmeverktyg. 150ml.

"Biosilk Finishing Spray Firm Hold" - en silkesbaserad spray med lätta och fina partiklar som ger en jämn fördelning. Den torkar snabbt och går bra att använda tillsammans med platt- eller locktång. De kan återaktiveras med värme och är enkel att borsta ut. Miljövänlig formula som möter alla VOC krav, ingen CFC. 250ml.

Biosilk Shine & Hold i gruppen Hårvård / All Hårvård hos Lyko Hair AB (19-272)

2 kommentarer:

  1. hejhej, jag har en fråga. mitt hår är extremt slitet, kort och torrt efter platttången och alla blekningar/färgningar. nu har jag dock slutat både platta å färga håret. vad ska jag använda för schampo, balsam å hårinpackningar å andra hårvårdsprodukter för att mitt hår ska må bättre? :)

    SvaraRadera
  2. hej ellen! hur var fixade du dina gadget ifrån?

    SvaraRadera