lördag, juli 10, 2010

Värmeskydd med god doft

Anonym sa.:
Hej! Jag har länge sökt efter nått slags värmeskydd men nån trevlig doft, framförallt har jag sökt efter ett med kokosdoft då jag hade en kompis som fick sånt när hon var hos frisören för många år sedan. Har du nå tips på värmeskydd med mysiga dofter? Vet du om det finns nått med coconut?

Svar: Jag har letat runt lite och den enda jag hittar med cocosdoft (+ apelsin och persika) finns på och heter "Grazette Crush Black Violet Heat Glider 88".

5 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar vad poröst hår innebär, är det något bra eller dåligt?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jo, jag undrar om det finns några bra och billiga hårprodukter så att håret växer snabbare? Vill liksom ha långt hår ganska snabbt och att det inte kostar skjortan.
    Tycker om din blogg väldigt mkt :)

    SvaraRadera
  3. vilka kam/borste är egentligen bäst för håret?
    svinborste, metall, stål, plast, trä?
    kam med gesa elr breda taggar?
    sån här borste? http://beautyonline.se/images/sliverbrush.jpg är den bra?
    ja jag har undrat de länge!
    snälla svara på min fråga!
    ÄLSKAR DIN BLOGG!

    tacksam för svar!:)

    ps: jag har svensk hår, blont/orange nartuligt, rakt hår ej lugg!
    om de kunde vara till någon hjälp! för jag tänker att den borste/kam som är bra för mej är väl ksk inte alltid bra för doms hår som bor tex i thailand elr liknande!

    SvaraRadera
  4. om du bara fick välja att haen enda hårprodukt vad skulle du då välja?:)


    suveräna bloggen alltså!

    SvaraRadera
  5. har du nått tips mot fräknar?
    och då menar jag att göra dom färre inte fler.

    älska din blogg juuu!:)

    SvaraRadera