måndag, juli 26, 2010

Ordinare pris 209kr, NU 59kr!

Tigi Catwalk Camera Ready heter denna produkt med detta otroliga erbjudanade på . För dig med lite tjockare hår och lockar - använd denna produkt innan håret torkat och styla sedan som vanlig. För dig med slätare och tunnare hår - använd denna produkt när håret torkat.

Tigi Catwalk Camera Ready är en lätt spray som framhäver glans och ger håret en mjuk och slät känsla. Hjälper till att motverka flygigt och frizzigt hår. Sprayen kan alltså användas i både vått och torrt hår beroende på vilket resultat du vill uppnå. Prova dig fram och hitta ditt favotritsätt. Missa inte detta erbjudande på .

Doftar gott av vattenmelon.

3 kommentarer:

  1. att klippa håret så kallat uppklippt är de bra?
    elr ser de bara mer slitet då?
    hur kan man se om man har kluvna toppar?

    tacksam för svar!:)
    jag läser din blogg ofta och den är så himla bra!

    SvaraRadera
  2. I NEED HELP! jag har håret ner tillaxlarna (lite längre) och de bara hänger jag vet inte vad jag ska göra med de alls! de ser bara trist och tråkigt ut!
    Kan du hjälpa mej med lite tips?
    vad har du för ffrisyr själv föresten?

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har en fråga:
    Om jag använder vax till håret, och sen avslutar med hårspray, borde inte vaxet vara som ett lite skydd mot hårsprayet? D v s att hårsprayet kommer på vaxet och inte mot håret

    SvaraRadera